Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2012 12:09 - Ще станем ли непушачи или ще пушим на инат?
Автор: rhea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 974 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 10.05.2012 12:10


 Голямото очакване е към края си – дали наистина ще ни забранят да пушим на закрито, открито и къде ли още не. Аз мисля, че няма – не че не искам, просто това е България, мястото където законите са създадени, за да се заобикалят и да не се спазват, защото българинът е тарикат и смята всичко останали, които спазват законите за балъци.

imageАз съм пушач, е не заклет, ама си припалвам. Но гласувам с две ръце и два крака за забраната за пушене навсякъде където се сетите. Според мен трябва да можем да си пушим само у дома. И това би имало няколко положителни ползи за мен.

1. Ще пуша по-малко.(но българинът е изобретателен и пак ще намери начин да пуши толкова, че и повече, това е на принципа на забранения плод, който е  по-сладък

2.  Няма да тровя децата си (е, ако ги карате да живеят на цигарен дим и у дома, това си е ваша работа и според мен си е подсъдимо, но кой какво прави зад четирите си стени си е негова работа)

3.       Във връзка с предната точка ще мога да изляза да пия кафе с децата си навън и ще вляза в заведение, в което не мирише на селски хоремаг и тонове цигарен дим.

4.       Общо взето ще мога да пуша по не повече от 2-3 цигари на ден и вероятно в един момент ще ги откажа.

Е, това определено си е плюс за здравето ми!

И тук една камара народ ще скочи, че всеки има право да прави каквото иска, да се трови колкото иска и да живее, както иска. Спокойно, бунтовни българино – аз не ти казвам как да живееш, аз ти казвам как искам аз да живея, а ако ти ми димиш където и да отида, ти застрашаваш здравето ми.

Да, знам то ако бяха само цигарите, може да изляза на улицата и да ме блъсне кола, да ме удари хвърчаща ламарина или да ме изяде бездомно куче и тогава опитите ми да живея здравословно се обезсмислят! Така е, но това би било съдба, а пушенето е съзнателен акт, който зависи само от волята на човека.  

И ако вече сте се озлобили тотално срещу моята гледна точка уважаеми пушачи, то нека ви напомня, че съм пушач, пуша от близо 14 години, до преди 4 години пушех по кутия. Сега пуша по 5-6 цигари на ден и ако се забрани пушенето на обществени места, вероятно ще спра да пуша.

За това не ми излизайте с номера, че на непушачите им е лесно да се съгласят със забраната! 
Но, както си и мислех, че ще стане, ще можем да пушим на открито...така ами, защо да ни се ограничава свободата да се тровим, все пак животът си е наш!
 






Гласувай:
0



Предишен постинг

1. podvodni - Ако имаш волята и желанието то и без ...
10.05.2012 13:00
Ако имаш волята и желанието то и без забрани можеш да ги спреш сега и веднага. Защо трябва да чакаш забраната та да спреш и тези 5 - 6 цигари на ден? Няма логика! От друга страна е спорен въпроса за вредата от тютюна. Всъщност няма никакво достоверни данни доказващи че тютюта е пряк причинител на всички тези пакости които му се приписват.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rhea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 11492
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 3
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930